Kā praktiski ieviest un izmantot STEAM un digitālo rīkus mācību iestādēs
STEAM un digitālo rīku lietošana un ieviešana skolās jau vairākus gadus ir bijis aktuāls jautājums izglītības nozarē. Šobrīd vispār pielietotās metodes nav gājušas kopsolī ar tehnoloģiju attīstību un digitālo bērnu nepieciešamībām. Protams, COVID-19 iespaidā notika būtiskas pārmaiņas ar dažādu tehnoloģiju piesaisti, lai sekmīgi varētu nodrošināt attālinātu mācīšanos. Lai gan šie risinājumi bija svarīgi, tie vairāk bija vērsti uz zināšanu nodošanu, nevis uz praktisko un personisko pieredzi, kas skolēniem ir nepieciešama, lai izprastu notikumus un jēdzienus.
Šobrīd Latvijā ienāk ar vien vairāk dažādi STEAM un digitālo rīku risinājumi mācību iestādēm, sākot ar virtuālo realitāti, līdz robotikai un pat ierīcēm, kuras ir pielāgotas terapeitiskajām vajadzībām. Visām tām ir vienots mērķis – veicināt skolēnu iesaisti stundās viņiem saprotamā un viegli uztveramā veidā, lai uzlabotu zināšanu apguvi un sagatavotu viņus nākotnes tirgum.
Lai palīdzētu mācību iestādēm izprast šīs iespējas un iegūt no tām pēc iespējas vairāk, aicinām skolotājus piedalīties vebinārā “Praktiskā STEAM un digitālo rīku ieviešana un izmantošana mācību iestādēs”, kurš norisināsies 30. maijā plkst. 16:00.
Vebināra laikā Jūs uzzināsiet:
- Kāds ir pieejamais STEAM un digitālo rīku klāsts un to veidi?
- Kādas ir Igaunijas un Lietuvas pieeja STEAM un digitālo rīku ieviešanā un izmantošanā?
- Ko ņemt vērā, lai veiksmīgi ieviestu savā mācību iestādē STEAM un digitālos rīkus?
- Kā praktiski novadīt mācību stundas ar piemēriem no dažādiem priekšmetiem?
- Kur meklēt resursus un mācību plānus?